Selametle Yolcu...

Fani dünyada nerelerden geçmedik, nerelere uğramadık ki... Şimdi de bu sayfadan geçtiyse yolun, sana da selam dostum... Yolun açık, vardığın yer gün gibi aydın olsun..

29 Eylül 2012 Cumartesi

yarına gün saydığım..

ölümlerden ölüm beğen dediler
ölümlerden aşk beğendim
yarına gün saydığım

bilesin
deniz yutmuş gözlerim senden yanadır
ağlama sakın
yaşamak sandalında bitmeden bu gezintim
hep beni yaz geceleri
çıkmaz sokağımda gezin ey
yarına gün saydığım
sevdiğim

saatler seni sen geçtiğinde
bu esrik geceden sabaha çıkar mıyım
sana varsınlar diye
denize salar mıyım umutlarımı

saçlarıma düşen yalnızlık kadar
söyle hangi sızıdır kapılarımı çalan
gözlerimde yaşanmamış mevsimler
dilimde tatlı bir terennümün var
hep yarım kalan

zaman yarı gece olmazsa eğer
ayışığı şarkısı söyleyemem hiç
sesinle ayrı düşer sözlerim
kelebeğim
can çekiştim kollarında hasretin
yüreğim
yarına gün sayarken bulunmuş

bir cenk meydanı zihnim
savaşından hep yaralı çıkmışım
odam zindan sahnesi
kör bir aydınlığa hapsedildiğim
ışıklara küs
benle tanıdık

yorgun dönüyorum 
akşamların seni gizlemesinden
hüznüm gözyaşını saklıyor gözlerimin
yetişmezse soluğum adımlarına
yaşadığım her cümlemi kucağına al
özleminle büyüttüğüm aşkıma
sahip çık ey
yarına gün saydığım



Mehmet Şamil
http://www.mehmetsamil.com/


1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şiir.